Blogg tag!

Hej! Idag ska jag göra en tag jag också!
 
För den som inte läst din blogg, vem är du?

Jag är en sprallig glad tjej på 11 snart 12 år. ÄLSKAR hästar okej det var en underdrift jag klarar mig INTE utan hästar!! Haha. Älskar att prata engelska i alla lägen. Gillar att vara med mina vänner och mysa. Har en medryttarhäst som heter sectret star (sockan) Som  http://oliiviiagustavsson.se/ äger!
 
Hur kom det sig att du började blogga?

Har bloggat några gånger innan men misslyckats så ville starta en blogg som kommer komma långt! Började med min tvillingsyster Andrea och nu är vi här 1 år senare och älskar att blogga.
 
Vad bloggar du om?

Hästar, hästar och hästar! Haha men typ hihi. Bloggar om hästar hihi och min vardag lite om skolan, vänner och sådant.
 
Varför läser folk just din blogg tror du?

Oj, det var en svår fråga. Jag vet inte det är nog upp till er vad tycker ni? Kommentera!
 
Är det stor skillnad mellan bloggens du och verklighetens?

Asså, nee, inte så mycket jag berättar om mig själv och är ärlig på bloggen. Är nog lite mer "duktig" i skolan haha men lite mer fötterna på jorden iallafall på lektionerna på rasterna har jag inte fötterna på jorden hihi. 
 
Hur skulle du beskriva bloggen?

Foto, hästar, vardag, aktiv, rolig.
 
Berätta tre saker vi inte visste om dig?

Jag är nog duktig i skolan vad jag vet hehe, Slarvig, seg på morgonen. 
 
Vilka bloggar läser du själv?

Olivia, Misslisibel, Blondinbella, Linn olsson. 
 
Det var den tagen hoppas att ni gillade den.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :