mår alldeles PEST!.....

 
Heeeej hheej.
jag är så ledsen att jag inte uppdaterat sedan i söndags så jag skäms över det men nu ska jag försöka komma tillbaka igen.
 
Somsagt så har jag jue ett konto där jag kan måla av vem som helst och jag skulle måla av en tjej som är ett år yngren mig men jag har haft så sjukt mycket att göra denna veckan och jag ska berätta vad jag hra gjort denna veckan och ni kommer se att det finns lediga dagar men de är mina ända lediga dagar och dem vill jag bara slappa på....
 
Ja att ni började läsa detta kanske... beror på titeln och ja jag mår inte alls bra! jag har värsta magontet och huvudvärk. Men nog om det och till min vecka.
 
Måndag: 8.45-13.35 skola, matte läxa, Engelska läxa, packa till imorrn.
Tisdag: 8.45-15.00 skola-friluftsdag i ishallen och idrottens hus, vila.
Onsdag: 8.45-13.35 skola, dans, fotboll
Torsdag: 8.45-15.00 skola, ledig + läxor som inte är gjorda.
Fredag: 8.45-15.00 skola, såg på film, var jätte trött.
 
japp det var min vecka!
 
nu ska jag snart äta lite mat så hare bra!
/Andrea
 
 

Kommentarer :

#1: Ella❤️

Åh stackare! Krya😘💕

Svar: Åh gullig du är! Tack❤️💎 MVH Andrea
Annie och Andrea

skriven

Kommentera inlägget här :