tag!

Hej hej
nu ska jag göra en så kallad tag.
 
1.Vad heter din blogg? crazycray.blogg.se
2.Vad är bäst/sämst med att blogga? Det bästa är alla fina kommentarer man får och det sämsta är att jag mår lite dåligt när jag inte hinner med att blogga.
3. Favorit blogg? Jag tror det kan vara Misslisibell.se eller sofiewiberg.blogg.se eller Jasminelundgrens.blogg.se
4. Vilken sida bloggar du på? Jag bloggar på Blogg.se och den är jättebra.
5. När började du blogga? Jag tror Annie har mer koll på det men vi började november 2013 iallafall
6. Vad är ditt mål med din blogg? Att jag får en massa som tittar på bloggen och en jätte massa fina kommentarer och kanske att vi byter till .se istället.
7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med 3 ord? Hästar, Vardag och Foto.
8. Bloggar du mest på mobil elr data? numera på datorn.
9. Vad fick dig att börja blogga? Jag hade en blogg innan och jag kollar på massa andras bloggar så jag ville också blogga.
10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Var dig själv, försök att lägga ut dagligen och kör på!
 

Detta var dem 10 frågorna och gör gärna detta själv och skriv en kommentar om du har gjort den så kollar jag in den!
/Andrea♥
 
 
 

Kommentera inlägget här :