BadhusetđŸ˜ș

Hej hej
Nu Ă€r det ganska sent, jag vet men som vanligt sĂ„ glömde jag att skriva tidigare Ă€ven fast jag var inne pĂ„ datorn i stort sĂ€tt hela dan.. 

Jaja igĂ„r sĂ„ var det Fredag och dĂ„ hade vi lĂ„ng dag sĂ„ vi gick till 15.00 och den sista lektionen hade vi slöjd. Pappa kom till skolan typ 10 i 14 för att vi skulle ha utvecklingssamtal och det gick jĂ€ttebra och dĂ„ hade vi börjat slöjd lektionen precis och hi pratade i ungefĂ€r 35 minuter om lite allt möjligt. Som ni kanske vet (kommer ej ihĂ„g om vi har berĂ€ttat) sĂ„ har vi (inte "vi" direkt dĂ„) byggt om skolan sĂ„ vi att i den nya lokalen och i ett litet samtals-rum som var supermysig! 

NÀr bÄde jag och Annie var klara sÄ Äkte vi med pappa till badhuset och hade jÀttekul och mysigt och vi bastade, badade, duschade och pratade. VÄran klasskompis Emma och hennes kompis kom faktiskt ocksÄ dit sÄ det var kul!

NÀr vi hade badat frÄn 15.30 till ca 17.30 gick vi upp och gjorde oss iordning för vid detta laget var vi utsvultna sÄ vi Äkte till McDonalds i stan och köpte lite mat. Vi skulle till vips nÀr klockan var 19 sÄ vi vÀntade dÀr ca 50 min och sedan Äkte vi in till centrum av stan igen och jag och Annie var pÄ vips tills kl.21 nÀr mamma hÀmtade oss.

/Andrea
Godnatt och sov gott😘
(Kanske lite stavfel hĂ€r och dĂ€r men jag Ă€r supertrött sĂ„ jag orkar inte kolla igenom alltđŸ’€đŸ’€

Kommentera inlÀgget hÀr :