Minecraft | Plugga

Hej hej
Nu är det söndag och jag har precis stängt av datorn för att jag ska duscha och packa lite för att det är skola imorrn. Jag har i stort sätt bara spelat Minecraft hela dan för jag började 9 till 2 för då blev mamma arg och sa att jag måste klä på mig och äta lunch så jag gjorde det och sedan fortsatte jag till 3 (15) och. Sedan kände jag att jag behöver göra lite på ett SO-grupparbete som jag inte hade kommit så långt på och jag målade naglarna lite och hade en liten paus. Så blev klockan 18 och vid det laget hade jag tröttnat på att bara sitta och skriva. Jag satte på datorn och spelade med Flisi, Adele, Bobby och Annie som redan var inne. Nu ska jag bara duscha och gå i säng!
Godnatt och vi ses imorrn!
/Andrea
Ps: måste typ ut och fota eller nått eller kolla igenom mina bilder..
Ett ord=Sant😖

Kommentera inlägget här :