Träning med Annie

Hej hej
Idag är det tisdag och jag har fått ganska mycket gjort, dagen började med att vi hade
lång dag i skolan och gympa men jag vurpade och hamnade på sidan alltså vänster för att jag gick på
en ishög men det är inte första gången för igår vurpade jag också men hamnade på höger sida
och jag hade inga termobyxor så jag blev pisseblöt på hela benet och ryggen så det sved hela lektionen
för att det var blött och kallt och det gjorde ont!
 
Nu hade jag då termobyxor eftersom jag är väldigt klantig och klumpig när det gäller is..
 
Ajaj när vi kom hem så åt vi lite yougurt och te för att ingen var hemma så vi hittade på något enkelt för ingen var särskilt hungrig. Sedan hämtade vi ved, tog disken, tvätten, städade köket och gjorde läxor. Båda tog på sig träningskläder även fast vi var helt och hållet slutskörda från gympan och började stretcha och värma upp lite och när vi hade gjort styrke och konditionsträning så rann svettet! Båda duschade och klädde på sig pyjamas och så började vi laga lite mat till familjen och det blev scones mums!
 
Efter är det nu och jag ska bara stänga av datorn, måla naglarna och gå i säng för jag behöver lite extra sömn!
/Andrea
Imorgon kommer en haul!
 

Kommentera inlägget här :