Fredag kväll!

Nu är det fredag kväll och jag sitter i sängen med lite chips medan Andrea spelar Sims på min dator. Jag ska försöka skriva klart min rysare dom vi skriver i skolan så jag försöker tänka ut ett bra slut. Idag har det varit en ganska rolig dag för vi hade en jättebra vikare, den bästa på länge och vi hade syslöjd. Jag och Andrea har ju olika slöjd per termin och är i olika grupper så förra terminen var hon i sy och jag i trä. Nu är jag i sy och hon i trä, så vi började planera idag vad vi ska göra denna termin och de flesta ville göra klädesplagg! Jag valde att göra ett par mjukisbyxor som är ljusgrå med muddar på ben och midja. På vänster ben ska det stå "Annie" med svart tyg som jag syr fast med vit tråd! Jag tror att det kommer bli jättebra, imorgon är det ridning och det är tiori! Så nu ska vi snart gå och lägga oss, vi ses! //Annie



Kommentera inlägget här :