Måndag eftermiddag :)

Nu har vi kommit hem från skolan för ungefär 2 timmar sedan, vi har ätit och jag har hämtat ved samt satt mig vid datorn och jag har redigerat och fört över en massa bilder! Nu ska jag skriva några tidsinställda och sedan ska jag spela lite minecraft.
 
Idag i skolan hade vi lite blandat, men på lunchrasten så var det tydligen snöbollskastning med några i sexan och några i femman(dock ej jag). Men vi har ju att man bara får kasta bakom granhäcken men det gjorde de inte, men det var en fröken som sa till de men de lyssnade inte. Så halva mattelektionen tog lärarna upp det och nu får tydligen ingen i hela femman eller sexan kasta snöbollar...även fast jag aldrig kastar snöbollar eller var med denna gång så tar de ut det på alla...blir bara så arg...nu måste jag fortsätta med mitt ;) Vi ses! //Annie
Lilla Chili <3

Kommentera inlägget här :