Onsdag eftermiddag <3

Hej, Annie här! Nu är klockan halv 5 och jag sitter vid datorn och bloggar (ofc), vi kom hem från skolan för typ 2,5 timme sedan. Det var kort dag så det var ganska chill. Vi var ju på hemkunskap och vi gjorde havrescones och varm choklad, det var jättegott! Efter det hade vi Sv, lunch och So och sedan åkte vi hem, på Svenskan så skriver vi rysare, jag älskar min berättelse hittills och jag tror att jag ska skriva lite hemma på den för att jag nt kan sluta skriva...
 
Förresten? Tycker ni det är kul att jag skriver om mina ridningar? Skulle gärna vilja veta..även fast ni inte är så många. Nu ska jag skypa med Julia och sedan ska jag typ vara med familjen :) Andrea ska ju till dansen om en stund så då är det bara jag och Hanna och kanske mamma, vi har typ ingen mat hemma så mamma ska handla. Nu ska jag inte babbla mer ;) //Annie
Fina Bruno :)

Kommentera inlägget här :