Första terminsdansen | Min dag

Hej hej
Det var ganska länge sedan men det har inte hänt så mycket och jag har något litet på gång tror jag eller så blir det inget över huvud tagen men jag känner att jag vill vänta lite så att jag hinner tänka igenom det lite och jag vill inte avslöja om det är en bra nyhet eller dålig än.. 

Jaja idag har jag varit i skolan och första lektionen var hemkunskap och då åkte vi in till stan inget speciellt och sedan när vi kom tillbaka hade vi en vikarie för att våran lärare har åkt till London för att utbilda sig. Lunchen var en jättegod morotsbiff med pommes och det var då den vegetariska dagen. Jag har börjat göra maten god för ögat och då kan jag också göra det gott för smaken genom att det ser bra eller gott ut. 
Sista lektionen var geografi och vi har börjat på en gruppuppgift.

När jag kom hem hade jag inga läxor att göra så jag passade på att kolla lite på tv tills jag skulle träna vilket var kl.17.30 men det började 18 och detta är då min fjärde termin på independance academy och jag älskar det fortfarande och jag och mamma kom fram till att jag har gått i dans i 4 år alltså ganska många terminer!
Jag hinner inte skriva mer nu så godnatt och vi ses imorrn❤️
/Andrea

Tagna av meeeej😃😃 

Kommentera inlägget här :