Skolan?

Hm jag vet inte riktigt om jag längtar till skolan eller inte! Jag har några punkter varför jag vill och några varför jag inte vill...
Varför inte
-Skolor är inte dem fräschaste ställena 
-Gå upp klockan 7:00 på morgonen
-Prov, Läxor, Hårt jobb och Täst.
-Man måste gå på rast fastän det t.ex regnar!
-(detta kanske inte spelar någon roll för några men för mig gör det de) Det började med att vi var ute på rast och det regnade och vi frågade om vi fick gå in och då hade vår lärare låst och det var några som sprang till honom och frågade om han kunde låsa upp och efter typ en minut kom han från lärarrummet med en BROWNIE i handen och vi kunde inte sluta prata om det ända tills lektionen börja...
-Måste dela korridor med en yngre klass

Varför jag vill
-Börjar en högre klass!
-Köpa nya skolsaker
-Samma lärare!!! Jag tycker att vår lärare är tydlig med många saker!
-Packa min ryggsäck ._.
-Ha engelska igen :))
-Träffa alla vänner i igen!

Detta var några saker för och inte. Idag ska jag göra en liten sak till min syster och inte så mycket mer så jag hinner nog göra väldigt många inlägg om vi inte cyklar till stranden..

Vad är ditt favoritämne?
Längtar ni till skolan? 
Tycker ni också att sommarlovet gått fort?

MVH Andrea


Kommentarer :

#1: Julia

Hej! Intressant inlägg. Mitt favorit ämne är idrott. Jag längtar lite tills skolan börjar haha. Sommarlovet har gått som i ett. Kram Julia!

Svar: Haha ja!
Annie, Andrea

skriven
#2: Fröken

Kul att man var på plus-sidan. :-)
/Fröken

Svar: Haha ja! Kram Annie
Annie och Andrea Hjalmarsson

skriven

Kommentera inlägget här :