Fotbollsmatch

Hej hej
Idag har jag spelat match mot stensstorp
och det gick ``ganska`` så dåligt för jag tappade
räkningen efter 11-0 till dem så man kan ju säga
att vi inte riktigt var på gång.
 
Vi spelade hemma och visste vem dommaren var
så han hejade kanske lite på oss i smyg tror jag
så när de gjorde mål suckade han lite, la händerna
för ansiktet och skakade på huvudet när de typ gjorde
sitt 7:unde mål....
 
I första halvlek gick det jätte dåligt för att vi inte direkt
hade pratat ihop oss och de var typ ett eller två
huvuden längre än oss så de knuffade ju undan oss
hur enkelt som helst men andra halvlek gick det bättre
och vi släppte inte in så många mål och vi fick ta in en
extra på plan för att de hade gjort så många mål men det
betydde också att vi bara hade 1 avbytare så en tjej
från laget frågade sin lillasyster om hon ville vara med och
det ville hon så det var löst. I slutet blev alla så trötta att vi
inte orkade och det var ju så varmt också att vi släppte in mer
mål men alla kämpade superbra och var nära på
att göra mål många gånger och backarna sköt bort många
bollar.
 
Jag var inte i bästa skick för jag
har ont i båda knänen, ryggen, låren och fötterna ja
det var inte så roligt men nu tänker jag bara vila
tills skolan börjar och påtal om skolan så är
jag typ taggad och jätte ledsen att sommarlovet
är över men att träffa alla sina kompisar är kul och
att komma tillbaka till rutinen och göra någonting
med sitt liv är bra.
 
Ne nu ska jag vila lite och skriva ett inlägg tills imorgon.
/Andrea

Kommentera inlägget här :