Årsresume 2015 Andrea

Hej hej
Nu har ännu ett år gått och jag kan säga att det har varit
ett jättebra år med många fina stunder så som
dåliga men jag har tagit många jobbiga hopp över de dåliga stunderna.
 
Nu får ni se min årsresume!
 
Januari 2015- I Januari hände det många grejer! Jag vet inte ens vart jag ska börja!
Men iallafall så typ precis i början av året så köpte (var nära på att skriva fick..) vi var sin
kamera! En sony a3000 och jag tycker den är jättebra.
Det var också denna månaden som vi började våran pjäs!
Februari - Denna månaden var det fullt upp som vanligt
och vi åkte på hovfjällsläger på mammas födelsedag!
Och Annie och pappa åkte till GHS på pappas födelsedag..
Mars - Denna månaden ´´färgade´´ jag mina toppar fast det
gick bort efter typ 3 tvättar...
Sedan var jag sjuk VÄLDIGT många gånger, inte bara
denna månaden utan hela året! OCH jag började läsa
HARRY POTTER!! och det vet nog de flesta men jag
verkligen ÄLSKAR de böckerna och filmerna!
Och vi åkte till farmor på påsklovet och hade jätteroligt som
vanligt :)
April - Nu har jag börjat på tredje harry potter och det blev till och med
så varmt att man kunde sitta på altanen och läsa :)
Maj - Maj maj maj... åh vilken härlig månad med tanke
på att vi FYLLDE ÅR DÅ!
Här är en bild från min födelsedag!
Jag tränade också väldigt mycket med Annie.
Juni - Under Juni så gjorde jag inte så många inlägg faktiskt..
Men jag fortsatte med mina bakrecept och om ni vill så kan jag fortsätta
med de för jag vet ej om de var så hjälpsamma
eller uppskattade men om de var de så kanske jag ska börja
skriva in de i en kategori så att ni kan hitta alla recept!
Och det blev ju faktiskt sommarlov alltså slutet på
femman och början på sommaren :D
Och jag läste ut Hp nr.5 vilket är den största och jag började på
nr.6..
Så det var från januari till juni och imorgon kommer resten av året
så önskar jag er en riktigt gott nytt år!
/Andrea
 

Kommentera inlägget här :