Tävlingen idag ;)

Asså förlåt mig, jag glömde HELT av att skriva ett inlägg igår om att jag skulle tävla idag, haha så glömsk jag är...Jaja i alla fall har jag som sagt tävlat idag. Jag ville ju inte som sagt skriva på bloggen innan jag visste om jag skulle tävla eller ej. Detta var sista tävlingen för säsongen vilket är lite trist men nästa år så ;)
 
 
Nu till själva tävlingen, jag red Braveheart och det började på morgonen med att jag köpte ett ländtäcke att ha på tävlingen, visar bild på det senare i veckan. Men när jag kom till tävlingen byggde vi banan och gick den. Sedan hoppade jag upp på Braveheart och hoppade fram honom, han kändes pigg och glad så jag nöjde mig med 4 språng.
 
 
Väl inne på banan så gick han ganska bra, första och andra hindret kom han lite fel på(tack vare mig, tog inte ut svängen) men hoppade ändå. Så alla hindrena kom vi över hur det är såg ut ;) Så en till rosett till samlingen ;) Det var då tävlingen och det kommer komma upp bl.a video och bilder senare i veckan. Jag hoppas vi ses! //Annie
Jag och Braveheart idag :D

Kommentera inlägget här :