75 oregelbundna verb😁

Hej hej
Idag har vi inte gjort nÄgonting sÀrskilt och dagen har gÄtt jÀttesnabbt sÄ vi har inte hunnit göra nÄgonting..

Imorgon ska vi ha prov pĂ„ 75 oregelbundna verb men det Ă€r inte sĂ„ svĂ„rt nĂ€r man tĂ€nker att det Ă€r 25 stycken i 3 former. Jaja imorgon iallafall kommer receptet pĂ„ kladdkakor tror jag (Ă€ntligen) och jag Annie och 2 kompisar ska till stan och fika sedan kommer mamma och Ă€r med oss i stan till 19 dĂ„ vi gĂ„r pĂ„ vips och sedan Ă„ker vi hem 21. 

Jaja nu ska jag gÄ och lÀgga mig för jag kunde verkligen inte sova igÄrkvÀll jag vaknade jÀttemÄnga gÄnger...
/Andrea
Haha hÀr Àr en bild pÄ det jag ska ha med mig imorrn för att vi ska göra prototyper pÄ sakerna vi ska göra pÄ julpysslet sÄ att man kan se hur man gör de. Skulle ta med klistermÀrken och presentpapper men vi hade sÄ mycket annat roligt som vi aldrig anvÀnder sÄ jag tog med de. Typ halva denna pÄsen Àr full hehe..



Kommentera inlÀgget hÀr :