Schema v.46

Nu är det vecka 46 och om ni gillar att jag kanske ska börja göra scheman i början på veckan(även om de är vääldigt ointressanta) så kanske jag fortsätter göra de om jag kommer ihåg ;)
 
Måndag: Skola 8.45-13.35 Föra över bilderna till Olivia
Tisdag: Skola 8.45-15.00 Idrottsprov(tioretiskt) Ut och springa? Plugga
Onsdag: Skola 8.45-13.35 Nationella muntliga prov i svenska. Vara med Emma!
Torsdag: Skola 8.45-15.00 Matteläxa. Ut och springa?
Fredag: Skola 8.45-15.00 Engelskaläxa. VIPS, fredagsmys!
Lördag: Ridning, dressyr på Freja. Kolla på Andrea´s Julshow, kanske förbereda inför tävling..
Söndag: Kiosk på ridskolan. Eventuellt tävling, 70 cm på Hilton klubbhoppning!
 
Denna veckan är ganska fullspeckad då jag har 2 prov och även 2 läxor, helgen ser också ganska tajt ut men jag vet inte om jag kommer med på Hilton än vilket gör mig lite nervös men detta är hur min vecka ser ut just nu. Vi ses! //Annie
 
Update: Fick precis ett samtal och kommer vara med på Braveheart på tävlingen istället men samma klass. Lite mer nervös eftersom jag inte ridit honom på ett tag, men det går nog bra!

Kommentera inlägget här :