Sov över!

Jag sa ju i förrgår att jag skulle till Emma och fota lite, det blev så att när jag skulle cykla hem så började vi tänka på att jag kanske sova över hos Emma. Så hon cyklade hem med mig och hämtade lite saker hemifrån och sedan cyklade vi tillbaka i mörkret! Jätteläskigt och vi höll på att ramla i diket hela tiden så vi typ kissade på oss xD. Vi somnade typ 1.... och vaknade runt 8. Väl igår så red jag Acke och jag fotade väldigt mycket så jag ska redigera de.
 
 
Sedan var vi lite bara och igår kväll cyklade jag hem och skit vad jag saknar Emma och hennes skratt xD men det var verkligen jättekul att vara tillsammans och vi snapade varandra på väg hem eftersom vi cyklade olika väger och gud vad jag skrattade!! Nu håller jag och Andrea på att sminka oss till Fridas halloween party och det ska bli jättekul! Vi ses! //Annie
Jag bjuder på en oredigerad bild på Emma och Acke<3

Kommentera inlägget här :